Skip to main content
Beantwoord

Screenprotector vergeten mee te geven

  • December 24, 2019
  • 7 reacties
  • 92 keer bekeken

Mariohones
Nieuwkomer

In de winkel zijnde een screenprotector vergeten mee te geven 

wat nu 

ik woon in Drenthe 

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey Mario, jammer dat het in Hoogeveen niet kon. Dan zit er waarschijnlijk niets anders op dan toch terug te gaan naar Enschede.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 25, 2019

Hi @Mariohones, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is niet zo handig. Heb je een nieuw toestel aangeschaft of iets anders gekocht in de winkel? Dan raad ik aan om even terug te gaan met het bonnetje, en de situatie uit te leggen. Kan dit niet in de winkel waar je het hebt gehaald (Enschede is wel een eindje rijden vanuit Drenthe), dan kan je het proberen bij een winkel in de buurt.


Mariohones
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 25, 2019

Je kan ook met geen mogelijkheid met de winkel in contact komen 

dus op naar Enschede 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 26, 2019

@Mariohones, nee dat klopt. Maar je hoeft niet per se naar Enschede. Dat heb ik hierboven ook aangegeven. Als jij in Drenthe woont in de buurt van een andere KPN winkel dan kunnen zij dit vast ook voor je regelen.


Mariohones
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2019

Niet dus 

ik moet het in Enschede regelen 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 26, 2019

@Mariohones, je hebt het in een andere winkel in de buurt geprobeerd begrijp ik hieruit? 


Mariohones
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2019

Ja klopt 

ik ben in Hoogeveen geweest 

maar kreeg het advies om het in enschede te regelen 

zij konden ook geen contact opnemen met kpn Enschede 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2019

Hey Mario, jammer dat het in Hoogeveen niet kon. Dan zit er waarschijnlijk niets anders op dan toch terug te gaan naar Enschede.