Skip to main content

Hi KPN,

Ik zit vast in jullie service processen. Mijn telefoon is geblokkeerd en ik ben mijn PUK code kwijt (heel oud sim kaartje). Als ik het probeer op te lossen loop ik tegen het volgende aan;

  • Producten nooit gekoppeld in MijnKPN dus die route is niet mogelijk omdat ik geen verificatie sms kan ontvangen.
  • In het web-formulier wordt de combinatie van gegevens niet herkend. “De combinatie van het mobiele telefoonnummer en de ingevulde gegevens is niet bekend bij ons. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw.” Ook combi met oude postcode werkt niet.
  • Telefonisch contact hebben uiteraard niet mogelijk omdat m’n tel niet werkt.
  • De chat dienst stuurt me in rondjes.

Ik hoor het graag snel als hier een oplossing voor is. Thanks.

edit; gegevens toegevoegd in profiel


Hallo @tergendlangzaam, via het forum kan ik je helaas de pukcode niet geven. Dit in verband met verificatie die plaats dient te vinden om zeker te weten dat we de pukcode aan de juiste persoon geven. Het snelste is dit voor jou opgelost via de KPN winkel  Als jij met je identiteitsbewijs daar naar toe gaat kan men de pukcode verstrekken of je een geheel nieuwe simkaart verstrekken. 

Zodra je dan weer toegang hebt tot je telefoon, is het aan te raden om het mobiele nummer te koppelen aan een KPN ID, zodat je toegang hebt tot alle gegevens via MijnKPN