Skip to main content
Beantwoord

Sim met vast IP-adres lijkt in Getac Windows tablet steeds dynamisch ip adres te krijgen

• July 17, 2025
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

Guido Steijaert
Nieuwkomer

Ik heb een MKB abonnement. Daarbij 2 data sims, beiden met vast ip adres. Deze lijken in mijn Getac F110G7 Windows 11 tablet steeds een dynamisch IP-Adres te krijgen.

Er wordt wel een verbinding opgebouwd, internetten is geen probleem. Alleen wil ik de tablet op afstand kunnen benaderen. En dat lukt niet als het vaste IP-Adres zich niet meldt.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Guido Steijaert even met de zakelijke helpdesk contact opnemen via 0800 0403.

Dit forum is voor en door consumenten en geen zakelijke helpdesk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 17, 2025

Beste ​@Guido Steijaert even met de zakelijke helpdesk contact opnemen via 0800 0403.

Dit forum is voor en door consumenten en geen zakelijke helpdesk.

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • July 17, 2025

@Guido Steijaert 

Welke apn gebruik je?

Volgens mij moet je apn advancedinternet gebruiken en niet apn internet. In het geval van een vast IP adres. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 20, 2025

Hoi ​@Guido Steijaert , dank voor jouw bericht en welkom op onze Community!

Hier kan ik helaas niks zinnigs over zeggen en daarom moet ik me aansluiten bij ​@JanD en je verzoeken om hierover contact op te nemen met de zakelijke helpdesk! Hopelijk heb je dat inmiddels gedaan en is dit probleem verleden tijd 🙏🏻