Skip to main content

Goedenavond. Ik heb een sim-only abonnement en ik heb geprobeerd dit te vernieuwen met een abonnement inclusief telefoon, specifiek de S24 Ultra. Helaas is mijn aanvraag zowel in de KPN-winkels als online afgewezen. Ik wil graag weten wat de reden hiervan is of wat de vereisten zijn om een telefoon met abonnement te kunnen krijgen. Ter informatie: ik heb een arbeidscontract, een Spaans paspoort en geen schulden.

Hi ​@Elizabeth97, ze zijn in de KPN winkel niet duidelijk geweest over de reden van de afwijzing begrijp ik? Dat is wel jammer, anders had je direct geweten wat er aan de hand was. Heb je hier ook niet een mail over ontvangen waar meer uitleg in staat? (wellicht bij de spam of in de map met ongewenste email)

Kan het zijn dat er bij de check voor je toestellening wel allerlei gegevens gevraagd zijn en dat daar vervolgens een afwijzing uit kwam? In dat geval is de oorzaak mogelijk dat het bedrag dat je wil lenen om het toestel af te lossen, hoger is dan wordt toegestaan vanuit de inkomens- en lastentoets. Je kunt er dan voor kiezen om een bedrag eenmalig af te lossen zodat het bedrag voor de lening lager wordt, of je kunt er voor kiezen om toch een ander, minder prijzig toestel te kiezen!

Reageer