Skip to main content

hallo ik wil een sim only abbonnement afsluiten maar steeds als ik bij 3 kom en alles heb ingevuld geeft hij aan dat de gegevens niet verwerkt kunnen worden. Alles is goed ingevuld.

Hoi @pjboers. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat het niet lukt om een Sim Only abonnement te bestellen. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402, gratis) Zij kunnen jouw hierin verder helpen.Als je wilt dat wij contact opnemen met jou, dan is dat ook mogelijk. Laat in dat geval jouw gegevens achter op het KPN forum profiel en een berichtje in dit topic, dan vraag ik of een collega contact met jou wil opnemen. Laat je mij weten of het is gelukt?


Hoi @pjboers. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat het niet lukt om een Sim Only abonnement te bestellen. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402, gratis) Zij kunnen jouw hierin verder helpen.Als je wilt dat wij contact opnemen met jou, dan is dat ook mogelijk. Laat in dat geval jouw gegevens achter op het KPN forum profiel en een berichtje in dit topic, dan vraag ik of een collega contact met jou wil opnemen. Laat je mij weten of het is gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat een collega alsnog jouw bestelling heeft kunnen plaatsen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer