Skip to main content
Hoi ik heb een vraagje ik heb nu sinds een maand een abbenoment zonder telefoon zou ik dit ook kunnen veranderen met abbenoment met telfoon ?



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.



Nee, dat kan nu niet meer, @Angelinabarth . De 14 dagen bedenktermijn zijn voorbij.



Als je nu een nieuwe telefoon wilt of nodig hebt dan zul je deze gewoon moeten kopen. Dat kan dan alleen door het hele bedrag in 1 X te voldoen.

Wanneer gaat de 14 dagen bedenktijd in?


Hoi @Marjolijn1975 , dat staat op de KPN website:

Wanneer gaan de 14 dagen bedenktijd in?

De termijn van 14 dagen begint te lopen bij:

  • Een overeenkomst voor een dienst: de overeenkomst is per mail verstuurd. Hierin staat de datum van de aansluiting of de datum van de monteursafspraak. Op die datum start de bedenktijd van 14 dagen.
  • Een consumentenkoop: de dag waarop je het (laatste) product hebt gekregen. Een overeenkomst die zowel om een consumentenkoop als om het uitvoeren van diensten gaat (bijvoorbeeld een mobiel abonnement met toestel): de dag waarop je het (laatst) gekochte product hebt ontvangen.
  • De bedenktijd van 14 dagen geldt niet altijd. Dit verschilt per dienst. We laten je tijdens het bestelproces weten of deze bedenktijd geldt.

bron: Bestelling annuleren of wijzigen | KPN

 

Maar gaat jouw vraag wellicht over wanneer je een sim-only abonnement kan omzetten naar een abonnement met toestel? Dat kan nadat het sim-only abonnement 3 maanden loopt.

Heb je net een Sim Only abonnement besteld? Maar wil je liever een abonnement met een nieuwe telefoon? Geen probleem! Dit kan bij ons al vanaf 3 maanden na het bestellen van je Sim Only abonnement. Ga hiervoor naar onze winkel of bel ons.

bron: Kan ik mijn KPN abonnement verlengen | KPN


Reageer