Skip to main content

Hi

Per deze maand is mijn simonly 5 gig abonnement ingegaan.  Voorheen had ik een simonly abonnement van 1gig.

Ik heb dus gekozen voor de 5 gig zodat ik geen bundels bij hoef te kopen van 1000mb voor €7.99.

Bij mijn nieuwe sim only abonnement kreeg ik er gratis de mogelijkheid tot het 5g net werk kadoo.

 

Het is  nu 10 feb en weer zit ik bijna door mijn internet tegoed heen.  3792 mb in tien dagen , dat zal wel kloppen maar jullie geven 5g netwerk er bij en zo vliegt mijn data bundel er doorheen.

Ik hoef geen wijsneuzen antwoorden en of bespaartips want daar heb ik geen tijd voor en absoluut geen zin in.

Ik wil weten of ik mijn simonly telefoon abonnement 1jarig kan ophogen.

Meer mbs dus  en onbeperkt bellen en smsen.

Wat kost mij dat maandelijks ( 1jarig)?

Onbeperkte data zou het beste wezen maar het is best prijzig.

 

Bestaat er nog zoiets als vaste klanten korting? Ik ben al bijna 14jaar klant al heb ik niet echt het gevoel op deze manier als klant te worden behandeld.

Ik betaal al die tijd mijn facturen optijd , nooit achterstanden of schulden gehad bij jullie , dus het zou zeer wenselijk wezen dat jullie de klant die trouw al 14jaar product afneemt ,

Eens iets kadoo deed.

 

Bedankt

Hoi @Essss, welkom hier. 

Je wilt dus weten of jouw abonnement kan ophogen. Dit kan je heel gemakkelijk zien in Mijn KPN. Je behoudt dan de looptijd van jouw abonnement alleen de hoogte kun je aanpassen. Je ziet dan ook de kosten die erbij horen. 

Verder zijn er zeker kortingen wanneer je producten combineert. Zie daarvoor onze pagina over Hussel voordelen