Skip to main content
Beantwoord

Sim Only verlenging omzetten naar abonnement met toestel

  • January 7, 2020
  • 1 reactie
  • 171 keer bekeken

Beste kpn,

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd zonder mobiel toestel (sim-only) en dir is gister ingegaan.. Maaar nu vroeg ik me af of ik álsnog een mobiel erbij kan nemen? 

Kan ik mijn abonnement nog aanpassen met tòch een mobiel, upgraden?

Ik ben erg benieuwd, en hoe gaat dat dan in zijn werking? 

 

Met vriendelijke groet,

Naomi Bruijnius

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

 

Beste antwoord door Natasja

Dag @Naomii_bb. Van harte welkom hier en bedankt voor je vraag. Het is zeker mogelijk om je Sim Only abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel. Dus dat is goed nieuws. Echter, er zijn een aantal voorwaarden en een daarvan is dat je Sim Only contract wel minimaal 3 maanden oud moet zijn. Voor jou betekent dit dus dat je het kunt laten omzetten, maar wel pas begin april. De verlenging die je in september hebt gedaan (en die 5 januari is ingegaan) valt nu niet meer te annuleren. 😞

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2020

Dag @Naomii_bb. Van harte welkom hier en bedankt voor je vraag. Het is zeker mogelijk om je Sim Only abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel. Dus dat is goed nieuws. Echter, er zijn een aantal voorwaarden en een daarvan is dat je Sim Only contract wel minimaal 3 maanden oud moet zijn. Voor jou betekent dit dus dat je het kunt laten omzetten, maar wel pas begin april. De verlenging die je in september hebt gedaan (en die 5 januari is ingegaan) valt nu niet meer te annuleren. 😞