Skip to main content

Ik heb 22 september telefonisch een SIM-only simkaart besteld met nummerbehoud. 

Nu staat op de website dat een simkaart binnen twee werkdagen wordt geleverd. Ik heb 22 september alleen een contractsamenvatting ontvangen, maar nog geen bevestiging of andere informatie over de levering. 

Ik heb twee keer gebeld met de klantenservice. Vandaag en gisteren. In beide gevallen krijg ik een onduidelijk antwoord en ik weet nog steeds niet of alles goed is gegaan en wanneer de simkaart geleverd wordt.

Weet hier iemand misschien meer? Alvast hartelijk bedankt.

Met vriendelijke groeten, 
Niels

22 september was vrijdag. De 2 daaropvolgende werkdagen zijn gisteren en vandaag. Trek dus morgen na de postbezorging ff aan de bel als ie er dan nog niet bij zit.


22 september was vrijdag. De 2 daaropvolgende werkdagen zijn gisteren en vandaag. Trek dus morgen na de postbezorging ff aan de bel als ie er dan nog niet bij zit.

Beste Peter,

Helaas heb ik vandaag nog niks ontvangen. Bij deze trek ik aan de bel. 
Ik hoor het graag als u meer informatie kan verstrekken.

Alvast bedankt.

 


Dan zullen we hier toch op een kpn moderator moeten wachten (dan dient ook je forumprofiel geheel ingevuld te zijn). Je topic staat nu voor 1 oktober in de wachtrij. Bellen is waarschijnlijk sneller. Ook via die ‘bel’ kan het:

0800-0402 Maandag t/m vrijdag 8:00-18:00; zaterdags tot 17:00 uur.

Als superuser kan ik geen administratieve dingen. Alleen adviserend naar mede klanten. Dus bovenstaand het advies om toch even te bellen.


Hoi @Nielsk99. Heb je inmiddels al jouw nieuwe simkaart ontvangen of hiervoor contact opgenomen met onze klantenservice?


Reageer