Skip to main content

Hallo,

Ik zit met een vraag. Ik mag vanaf vandaag mijn abonnement verlengen, alleen nou wil ik eigenlijk alleen een simonly abonnement. Dit omdat ik de iPhone 15 zou willen, maar die komt pas in september uit, terwijl mijn contract in gaat op 30-08.

Mijn vraag is dus, is het mogelijk om een simonly abonnement af te sluiten en zodra de iPhone 15 uit is dit abonnement te wijzigen naar een abonnement met telefoon? 

Je mag je abonnement verlengen, maar het is niet verplicht. Je kan het ook gewoon door laten lopen. Dan loopt het door als contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van één maand. Zodra de iPhone 15 dan uitkomt verleng je naar een abonnement met toestel.


…. Mijn vraag is dus, is het mogelijk om een simonly abonnement af te sluiten en zodra de iPhone 15 uit is dit abonnement te wijzigen naar een abonnement met telefoon? 

Als je eerst overgaat naar een sim only abonnement moet je minimaal drie maanden wachten voordat je dit mag openbreken naar een abonnement met toestel. Voor jou betekent dat dus op zijn vroegst eind november.