Skip to main content

Heb mijn KPN simcard herplaats in mobiel krijg geen contact 

wens teven bundel 100 te activeren 

Hi @Julio, welkom hier. 

Excuus voor de late reactie. 

Ik begrijp dat je je simkaart herplaatst hebt in een mobiel. Gaat dit om een nieuwe simkaart of een nieuwe smartphone? Heb je wel verbinding met een netwerk? Dat is te zien rechts- of linksboven in je scherm, afhankelijk van je telefoon. 

Ook goed om te weten: welke melding krijg je te horen als je probeert te bellen? 


Was telefoon welke met extra buiten Europa bundel goed functioneerde 
Daar ik meer dan maand verblijf in Volombia gebruikt ik telkens Tigo op dag terug vlucht wederom KON simcard en bedtel bundel 

Echtet op geen enkele wijze, enige malen geriset geen enjele verbinfing 

Bij landen op Schiphol geen enjel orobleem met ontvangst 

Wens niet meet daar ik over enige tijd wederom naar Volombia afreis en nogmaals voorheen geen enkel probleem 

Julio 


Sorry voor mijn late reactie.

Ik heb een klein beetje moeite om je te volgen. Wat is Tigo precies?

De netwerken die je daar kunt gebruiken zijn: Colombia Movil, Colombia Telecomunicaciones en Comunicacion Celular. 

 


Bedankt voor je reactie 

Tigo is zoals KPN hier in Nederland maar Tigomis een provider in Colombia 

De dag na mijn aankomst gebruik ik de extra bundel v KPN  niet meer en gebruik Tigo 

De dag dat ik terug vlieg zet ik mijn KPN simcard in mijn IPhone en wil een buiten Europa bundel bestelen voor gedurende de reis 

Echter deze keer geen enkel contact/ ontvangst 

Op moment geland op Schiphol AirPort direct ontvangst 

KPN kan mij niet uitleggen wat er fout gaat 

Daar ben ik niet content mee voor volgende keer 

Hoop nu beter uitgelegd 

 

Julio 

 

 

 

 


Ik snap zeker dat je daar niet content mee bent, echter is het vrij lastig om nu te bepalen waar het precies aan heeft gelegen. Dit omdat je daar nu niet meer bent. 

Mocht het weer gebeuren als je daar bent, zou je dan ons weer willen aanspreken? Dan kunnen we meekijken terwijl je daar bent. 

 


Hartelijk dank voor je reactie


Graag gedaan uiteraard.