Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb mijn nieuwe simkaart  geactiveerd maar er gebeurt voor de rest niets, mijn mobiel geeft aan geen netwerk te kunnen vinden en dat mijn nummer onbekend is. Ook wordt er aangegeven dat mijn product niet gekoppeld is aan mijn account, maar er wordt wel mijn nummer en facturen aangegeven dus zou niet weten wat ik nog meer moet doen. Heb ook mijn mobiel aan en uit gezet, maar kan nog steeds alleen noodoproep doen. Had mijn oude simkaart geblokkeerd en heb het nu maar weer gedeblokkeerd maar ook dat heeft niet geholpen. 

Ik heb mijn nieuwe simkaart  geactiveerd maar er gebeurt voor de rest niets, mijn mobiel geeft aan geen netwerk te kunnen vinden en dat mijn nummer onbekend is. Ook wordt er aangegeven dat mijn product niet gekoppeld is aan mijn account, maar er wordt wel mijn nummer en facturen aangegeven dus zou niet weten wat ik nog meer moet doen. Heb ook mijn mobiel aan en uit gezet, maar kan nog steeds alleen noodoproep doen. Had mijn oude simkaart geblokkeerd en heb het nu maar weer gedeblokkeerd maar ook dat heeft niet geholpen. 

Sorry het had geen reactie moeten zijn maar een vraag. Kan de reactie niet verwijderen, maar heb het nu nog een keer als vraag gesteld.

*Admin: reactie samengevoegd met jouw topic


Hi @mofetrol! Vervelend dat je niet meer mobiel bereikbaar bent: laten we kijken hoe we dat zo snel mogelijk weer goed kunnen krijgen.

Wat is precies de situatie: heb je voor een bestaand abonnement een vervangende simkaart aangevraagd? Wil jij je klantgegevens noteren in jouw Forum profiel? Graag de volgende gegevens:

  • Klantnummer
  • 06 nummer
  • Simkaartnummer (van de nieuwe simkaart)
  • Naam
  • Geboortedatum van de contractant 
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Mocht je een andere telefoon tot je beschikking hebben, dan kun je ook met ons bellen: 24/7 op het gratis nummer 0800 0402.