Skip to main content

Ik heb een telefoon met abonnement afgesloten bij kpn. Nu is mijn oude nummer uit de lucht ik heb ik simkaart van kpn in het toestel geplaatst. 
ik heb gebruik gemaakt van nummerbehoud. 
maar mijn simkaart werkt niet. 
De een zegt dat ik hem moet activeren, maar heb geen activeringscode. De ander zegt dat wanneer je abonnement icm telefoon je de simkaart niet hoeft te activeren. 

Hallo @Simkaart actief maken ,

De simkaart zou gewoon meteen moeten werken. Mijn advies is om morgen even naar de KPN-winkel toe te stappen. Daar helpen ze je en indien nodig krijg je een vervangende simkaart.  


Hoi @Simkaart actief maken, welkom! Kijk in je Mijn Bestelling omgeving. Daar vind je alle info over het activeren van je simkaart.

Voor het nummerbehoud: je hebt wel de sms daarover gekregen en daarop met JA gereageerd?


Hallo @Simkaart actief maken ,

De simkaart zou gewoon meteen moeten werken. Mijn advies is om morgen even naar de KPN-winkel toe te stappen. Daar helpen ze je en indien nodig krijg je een vervangende simkaart.  

@Simkaart actief maken 

Is het gelukt in de KPN-winkel? 

Of is het zo gelukt: 

Hoi @Simkaart actief maken, welkom! Kijk in je Mijn Bestelling omgeving. Daar vind je alle info over het activeren van je simkaart.

Voor het nummerbehoud: je hebt wel de sms daarover gekregen en daarop met JA gereageerd?

 


Reageer