Skip to main content

Ik ben van smartphone gewisseld en heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat mijn oude SIM niet in het nieuwe toestel past. De nieuwe simkaart heb ik de dag erna al binnengekregen.

Die heb ik in het nieuwe toestel gedaan en via KPN.com/simkaartactiveren meermaals geprobeerd de kaart te activeren. Steeds krijg ik na invullen van mijn 06-nummer en het nieuwe SIM-nummer de melding dat de combinatie niet klopt. :disappointed:

Ook via het inloggen in MijnKPN.com is het niet mogelijk om de kaart te activeren. MijnKPN.com logt me meteen nadat ik het SIM-nummer invul uit…

Help want ik wil snel weer kunnen bellen!

Opgelost: KPN had SIM-kaart verstuurd die niet gekoppeld bleek aan mijn 06-nummer. Nieuwe kaart gekregen en toen lukte het allemaal wel.


Ha @JulesJ, fijn dat het opgelost is én dat je het nog even liet weten! Excuses voor het ongemak én de late reactie!


Gelukkig lees ik dat het waarschijnlijk niet aan mij ligt maar aan een fout van KPN. Ik ga ze maandag bellen om te vertellen dat ik zeker mijn 06-nummer goed ingevuld heb.


Gelukkig lees ik dat het waarschijnlijk niet aan mij ligt maar aan een fout van KPN. Ik ga ze maandag bellen om te vertellen dat ik zeker mijn 06-nummer goed ingevuld heb.

Je kan ook een KPN winkel binnen lopen, dan loop je bellend weer naar buiten


Goed idee Speedmaster, Dat ga ik doen!  😀