Skip to main content

Kan men mij helpen met het deblokkeren van mijn simkaart, cath3

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi Karin. Welkom op het KPN Forum. Ik zie jouw dossier terug dat je gisterochtend contact hebt opgenomen met een collega. Zij heeft een nieuwe simkaart verstuurd. Laat je ons weten of deze nieuwe simkaart het probleem verhelpt?


Hoi Karin. Welkom op het KPN Forum. Ik zie jouw dossier terug dat je gisterochtend contact hebt opgenomen met een collega. Zij heeft een nieuwe simkaart verstuurd. Laat je ons weten of deze nieuwe simkaart het probleem verhelpt?

@cath3 Heb je de nieuwe simkaart al in gebruik genomen en is daarmee het probleem verholpen? 


Hoi Karin. Welkom op het KPN Forum. Ik zie jouw dossier terug dat je gisterochtend contact hebt opgenomen met een collega. Zij heeft een nieuwe simkaart verstuurd. Laat je ons weten of deze nieuwe simkaart het probleem verhelpt?

@cath3 Heb je de nieuwe simkaart al in gebruik genomen en is daarmee het probleem verholpen? 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat de nieuwe simkaart het probleem heeft verholpen. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer