Skip to main content

Hi,

Echt belachelijk slechte service dit. De simkaart die ik ontving heb ik geactiveerd en doet het niet en de enige manier om met KPN in contact te komen is via dit asynchrone forum.

Hoe nu verder?

Dat de simkaart het niet doet is vervelend. Maar er zijn natuurlijk meer mogelijkheden.

X.com, Facebook, een kpn winkel. En natuurlijk telefonisch. Dat kan met iedere telefoon ongeacht provider op het gratis nummer 0800-0402 .

Ja dus niet telefonisch want de simkaart werkt niet. Denk je dat je dan kunt bellen?

Contact via social media noem ik geen service.

Belachelijk dat je naar een winkel moet hiervoor, zelfs bij de allergoedkoopste providers ontving ik betere service.

Ja dus niet telefonisch want de simkaart werkt niet. Denk je dat je dan kunt bellen?

Ja zeker. Er zijn nog 100 miljoen telefoons op de wereld. Buren, familie, kennissen. Het nummer is gratis dus gaat het niet ten koste van hun bundel. En ook niet op hun kosten.

Het gratis 0800 nummer is bereikbaar via iedere vaste en mobiele aansluiting in Nederland.

Snelst is bij een winkel. Dan hoeft de kaart niet opgestuurd, wat ook weer minimaal 2 dagen duurt.

KPN winkel, Mediamarkt, Coolblue, Optie #1, etc.

Peter ik waardeer het meedenken van jou, dankjewel daarvoor.

Maar dit zijn echt geen oplossingen die ik passend vind voor een klant van een telecom bedrijf. Ik kan natuurlijk ook naar het hoofdkantoor fietsen en aanbellen om het probleem op te lossen, maar ik zou verwachten dat er toch een simpele oplossing beschikbaar is voor mensen met dit probleem. Bijvoorbeeld een chat functie.

Tja, je weet nu hoe het wel kan. Die opties heb ik je genoemd. Daar kun je uit kiezen. Ook via dit forum kunnen de kpn moderators je met dit probleem niet helpen. Vandaar ook bovenstaande adviezen. Het heeft geen zin iets te willen wat er niet is als een chat. Die is alweer 3 jaar geleden opgeheven wegens te hoge kosten.

Dus

Winkel (je loopt bellend de winkel uit), telefonisch 0800-0402, X.com, Facebook.

Winkel kan zijn KPN winkel, Mediamarkt, Coolblue, Optie #1, etc.

Waarom heb je de simkaart toegestuurd gekregen ​@aaaaaaaaaaaaaaa ? Was het vervanging van een oude/defecte simkaart of ben je met nummerbehoud overgestapt van een andere provider naar KPN?

In het laatste geval: was de overstapdatum al aangebroken? Pas dan geeft de oude provider het nummer vrij en start het KPN abonnement. Doet de simkaart van de oude provider het nog?

Inderdaad met nummer behoud overgestapt naar KPN.

Tussen 11.00 en 13.00 zou hij worden overgezet, helaas niet gebeurd. Net naar de winkel geweest en ik moet nu mijn oude simkaart gebruiken totdat hij wel wordt overgezet. Komt niet goed uit met werk dit maar ja.

Bedankt voor alle adviezen

Tot het mobiele nummer naar KPN is overgezet zal de de simkaart van de huidige provider in ieder geval nog wel werken. 

Is het nummer inmiddels wel overgezet naar KPN ​@aaaaaaaaaaaaaaa?

Reageer