Skip to main content

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als Thomas. Telefoon meerdere malen aan en uit gezet. Abonnement zou  eind juni in gegaan zijn.

Kunnen jullie helpen

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Ik heb vrijdag mijn sim kaart geactiveerd nadat ik mijn abonnement heb overgezet naar KPN. De overgangsdatum is al verstreken. Alleen heb ik nog geen netwerk op mijn mobiel. 

Opnieuw opstarten is ook niet succesvol geweest.


Hallo @LauraGallis heb je van de overstapservice gebruik gemaakt met nummerbehoud?

Heb je op de dag van activatie een mail en/of SMS van KPN gehad dat je abo actief is?

 


Ja, klopt.

 

Ik heb een mail ontvangen dat hij actief is


Hallo @LauraGallis dan met een andere telefoon even met met 0800 0402, voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar.

Succes.

 


Dat probeerde ik, alleen ik kwam er niet doorheen. Ik kreeg steeds de melding dat het nummer alleen wat voor storingen. Terwijl ik aangaf dat ik een storing heb..


Dat probeerde ik, alleen ik kwam er niet doorheen. Ik kreeg steeds de melding dat het nummer alleen wat voor storingen. Terwijl ik aangaf dat ik een storing heb..

Gewoon nog een keer proberen @LauraGallis , dan krijg je misschiend iemand met kennis van zaken.

 


Hoi @LauraGallis, welkom op ons forum!
Ik heb je topics even samengevoegd.
Is het inmiddels nog gelukt? Bellen is wel altijd het snelst, of langs een winkel als je die in de buurt hebt.


Ik heb maandag gebeld want ik kwam er in het weekend niet doorheen. Blijkbaar gaat mijn nummerbehoud de 31e pas in, dus ik heb tot nu toe mijn oude simkaart gebruikt. Dan probeer ik het de 31e nog een keer.