Skip to main content

Ik heb geprobeerd om online contact te krijgen met kpn maar dat is niet gelukt, je kan alleen kiezen om gebeld te worden maar omdat ik geen werkende sim heb(ben deze kwijt) kan dat niet. Ook dacht ik wellicht kan ik via een online formulier een nieuwe aanvraag doen maar ook dat kan niet.

 

Kan iemand(kpn medewerker)hier me helpen of is er wel een mogelijkheid om contact te krijgen? Helaas zit er ook geen kpn winkel in de omgeving.

 

 

Welkom op het forum van KPN @Ralfiej85 !

Heel vervelend dat je jouw simkaart kwijt bent geraakt, waardoor je nu geen gebruik (behalve via WiFi dan) kunt maken van je smartphone.

Heb je jouw simkaart wel voor de zekerheid geblokkeerd in Mijn KPN?
Zo niet, doe het dan gelijk.

De snelste weg, was inderdaad een KPN winkel bij jouw in de buurt geweest, maar omdat er geen KPN winkel in de directe omgeving van jouw woonadres zit, wordt dat inderdaad een stuk lastiger.
Maar bij deze keuze, loop je daarna wel weer bellend de KPN winkel uit.

Bellen met de telefonische klantenservice is de op één na snelste manier, om een vervangende simkaart te krijgen.
De telefonische klantenservice van KPN is (gratis) bereikbaar via 0800 - 0402.
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur en op de zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur.
Op zondag en feestdagen is de telefonische klantenservice gesloten!
Dus als je morgen (zaterdag 21 oktober 2023) even belt, dan ligt je nieuwe (vervangende) simkaart aanstaande dinsdag of woensdag (afhankelijk van PostNL) op je deurmat.
Spreek nadat de voice respons stem vraagt waarvoor je belt, het volgende in: “ik wil een vervangende simkaart bestellen” of “ik ben mijn simkaart kwijt”, dan wordt je doorverbonden met de juiste afdeling.

Wil je door een moderator (KPN medewerker) geholpen worden via dit forum, hou dan wel rekening met een wachttijd van 4 tot 5 dagen, voordat ze jouw vraag gaan behandelen, en je dus langer moet wachten op een nieuwe (vervangende) simkaart.
Vul in dat geval je forum profiel volledig in, zoals je klantnummer, 06-nummer in in het veld “Persoonlijke opmerkingen” de laatste 4 cijfers van je IBAN rekeningnummer.

Laat even weten hoe het is afgelopen.

 


Bedankt voor je reactie, maar bellen is geen optie, want dat gaat niet zonder simkaart🤣

Ik zal dan toch proberen om bij een kpn winkel te komen. 

 

Ps ik wist niet dat het bijna een week duurt voor je geholpen word door een moderator (medewerker) dus bedankt want anders was ik waarschijnlijk blijven wachten.

 

 


Hoi @Ralfiej85 

Graag gedaan hoor!

Maar als je KPN zou willen bellen, dan zou je misschien de telefoon mogen gebruiken van een familielid, vriend/vriendin of een goede buur, aangezien ik begrijp dat jezelf niet kunt bellen.
Je jaagt ze niet op kosten, want KPN heeft een gratis telefoonnummer (0800 -0402).

Het is inderdaad druk op het forum, waardoor de wachttijd totdat een moderator jouw vraag kan beantwoorden 4 tot 5 dagen kan oplopen, in een enkele geval kan het wat eerder zijn.
De vragen en problemen worden op volgorde afgehandeld, wat uiteraard wel zo eerlijk is.

Via deze link vind een KPN winkel kun je door middel van jouw postcode of plaatsnaam de dichtstbijzijnde winkel vinden.

Neem wel jouw legitimatie bewijs mee naar de winkel?
Daar wordt om gevraagd, om te verifiëren dat je daadwerkelijk de contractant bent.


Hoi @Ralfiej85 

Graag gedaan hoor!

Maar als je KPN zou willen bellen, dan zou je misschien de telefoon mogen gebruiken van een familielid, vriend/vriendin of een goede buur, aangezien ik begrijp dat jezelf niet kunt bellen.
Je jaagt ze niet op kosten, want KPN heeft een gratis telefoonnummer (0800 -0402).

Het is inderdaad druk op het forum, waardoor de wachttijd totdat een moderator jouw vraag kan beantwoorden 4 tot 5 dagen kan oplopen, in een enkele geval kan het wat eerder zijn.
De vragen en problemen worden op volgorde afgehandeld, wat uiteraard wel zo eerlijk is.

Via deze link vind een KPN winkel kun je door middel van jouw postcode of plaatsnaam de dichtstbijzijnde winkel vinden.

Neem wel jouw legitimatie bewijs mee naar de winkel?
Daar wordt om gevraagd, om te verifiëren dat je daadwerkelijk de contractant bent.

Top , ik neem me telefoon en legitimatie mee en dan komt het vast goed😊