Skip to main content

Ik ben op reis mijn simkaart kwijtgeraakt en heb deze direct geblokkeerd. Ik zou graag een e-sim willen activeren OF een nieuwe simkaart willen ontvangen. Echter word ik door de klantenservice steeds verwezen naar sms’en /bellen naar mijn oude simkaart, wat dus niet mogelijk is gezien deze niet meer in mijn telefoon zit. Ik kom op deze manier dus niet verder om een nieuwe (e)simkaart te ontvangen. Graag ontvang ik hier een oplossing voor! :)

Hallo @IsabelleG ,

Je kunt dit niet regelen als je nog in het buitenland bent. Zodra je terugbent in Nederland, is mijn advies om dit te regelen in een KPN-winkel. Dan loop je daarna bellend de winkel uit. 


Hoi @IsabelleG 

Ter aanvulling op de reactie van mede forumlid @Noordzee , zou ik je adviseren om in elk geval een prepaid simkaart aan te schaffen bij een provider van het land waar je momenteel verblijft.
Zodat je in elk geval weer kunt bellen, sms’en/Whatsappen en natuurlijk gewoon internetten.

Een vervangende fysieke simkaart wordt niet naar een (verblijf-) adres in het buitenland gestuurd, maar naar je woonadres in Nederland.

Zodra je weer terug bent in Nederland, volg dan het advies van @Noordzee op.