Skip to main content

Op 19 april heb ik een simkaart aangevraagd. Omdat deze op 28 april nog steeds niet geleverd was, en ik die dag naar het buitenland ging vertrekken, heb ik een andere simkaart in een KPN winkel gehaald. Het idee was om te wachten op de overstapdatum en dan contact te hebben met een medewerker die zou regelen dat mijn bestelde abonnement op de nieuwe simkaart zou worden gezet.

Nu is al twee keer de overstapdatum verzet omdat ik de simkaart alsmaar niet activeer. Eerst van 1 mei naar 5 mei en nu lees ik net weer dat ie naar 11 mei is overgezet. Ik vrees dat zo lang ik de oorspronkelijke nieuwe simkaart (die dus nog steeds niet bezorgd is) niet activeer, de datum steeds wordt verschoven.

Ik heb al geprobeerd om de simkaart die ik uit de winkel heb gekregen te activeren maar daar staat (uiteraard) geen abonnement op.

Ik ben nu overigens klant bij Vodafone, wat de situatie nog wat lastiger maakt, heb ik begrepen

Weet iemand hoe ik het abonnement dat ik 19 april besteld heb op een andere simkaart kan zetten?

Het meest rare is misschien nog wel dat de brief met de simkaart op 20 april al te zien was in de PostNL app en dus nog steeds niet bezorgd is..

Groetjes Liz

Beste @Lizzy-30, welkom! Je komt voorlopig ook niet weer terug naar Nederland? Dan weet ik even welke richting het handigst is. Je hebt de simkaart tot dusver nog niet ontvangen? Dan ben ik bang dat deze kwijtgeraakt is met de post. Het beste lijkt mij dat je een nieuwe simkaart aanvraagt. Deze gaat dan naar het bij ons bekende adres. Degene die 'm in ontvangst neemt, kan de simkaart activeren. Dit wordt allemaal wellicht wel wat ingewikkeld als je niet in Nederland bent. Een andere optie zou zijn om de bestelling te annuleren, maar dan moet deze opnieuw gedaan worden.


De bestelling is inmiddels geannuleerd omdat het niet ging lukken. 

Groetjes Liz