Skip to main content

Ik heb nog steeds mijn SIM niet ontvangen

Hoi @Ernst Da Crow, welkom hier. 

Nog steeds jouw simkaart niet ontvangen dus. Wanneer heb je die besteld? Mag ik eens meekijken. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Mocht het overigens om een nieuwe bestelling gaan, wil je dan ook het bestelnummer toevoegen. Bedankt. 


Hoi Bart, ik heb mijn profiel van gegevens voorzien. Voor de volledigheid. Ik had om nummeroverdracht gevraagd maar omdat mijn oude sim niet meer werkte kon ik geen sms sturen. Toen kreeg ik een KPN nummer toegewezen maar nooit een sim ontvangen


@Ernst Da Crow, ik mis nog wat gegevens. Zou je nog jouw huisnummer en mobiele nummer willen toevoegen. Hoor ik als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek.


Informatie verwerkt. Het mobiele nummer dat jullie hebben toegewezen staat naast het bestelnummer in 1 van de onderste boxen. Cheers Ernst

 


Ik heb even gekeken. Ik zie sinds eind januari een e-sim actief. Of heb je na die tijd nog een fysieke simkaart aangevraagd? Want met de e-sim heb je geen fysieke kaart nodig.Â