Skip to main content
Vraag

Simkaart uit iPhone 6 past niet in iPhone 11, hoe los ik dit op?

• 29 januari 2025
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik heb een iPhone 11 Pro Max 256GB  aangeschaft en nu past het simkaartje dat in mijn oude iPhone 6 zit niet in de iPhone 11 Pro Max 256GB die ik heb aangeschaft. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

4 reacties

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 840 reacties
  • 29 januari 2025

Morgen even de dichtstbijzijnde KPN winkel binnen lopen samen met je ID of paspoort, zij helpen je direct aan een juiste SIM kaart en je loopt bellend naar buiten. Dit is de snelste oplossing. Je kan ook in je Mijn KPN omgeving een nieuwe bestellen maar dit duurt een paar dagen voor je die in huis hebt.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 687 reacties
  • 30 januari 2025

Hoi ​@J.R. Jellema. Welkom op de KPN Community! 

Dat is een mooie upgrade qua toestel en kun je weer een tijdje vooruit. Als ik zo dit overzicht erbij pak, dan zou de (nano)simkaart die in je iPhone 6 zit ook moeten passen in je iPhone 11 Pro Max. Als dat echt niet past, dan kun je zoals Speedmaster aangeeft een (gratis) nieuwe sim ophalen of bestellen. Je kunt ook eventueel de e-sim activeren in je nieuwe toestel. Dan ben je ook zo binnen een paar minuten geholpen. 

Denise van KPN

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Beste Arjan bedankt voor uw reactie. Ik ben inderdaad naar een KPN winkel gegaan en was binnen een paar minuten geholpen. Nieuwe simkaart gekregen daar ik door mijn onkunde mijn oudere simkaart verkeerd in de telefoon had gedaan. 5 STERREN  service gekregen. Bedankt KPN!! 😃👍

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 687 reacties
  • 7 februari 2025

Fijn dat het is gelukt met de nieuwe simkaart in de winkel 🙂 Veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer