Skip to main content

Goedenavond, 

Afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe iPhone ontvangen. Bij het overzetten van mijn gegevens is er iets verkeerd gegaan met de SIM. Ik heb inmiddels twee maal met jullie gebeld en ben drie maal in de winkel geweest maar het probleem is niet opgelost. Ik kan sinds vrijdag geen gebruikmaken van 4G (bellen en internetten) ivm met de problemen met ‘blokkade’. 

Het lijkt alsof mijn nummer geblokkeerd staat. In de winkel geeft men aan dat in het orderoverzicht ‘suspended’ staat. Ze gaven aan dat dit waarschijnlijk binnen 24uur vanzelf zou verdwijnen. Helaas is dit niet het geval. 

Ik lees in eerdere topics dat de helpdesk een nummer kan deblokkeren. Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen? Ik ben sinds vrijdagmiddag niet meer telefonisch bereikbaar voor klanten. Mijn nood is hoog. Alvast erg bedankt voor jullie hulp. 

Hartelijke groet, 

Minette

Beste @Minette, welkom! Wat rot dat je hier tegenaan loopt! Voor dit soort vragen kan je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Dat gezegd hebbende: is jouw probleem nu opgelost? Mocht dat niet zo zijn, vul gerust je forumprofiel aan met je 06-nummer, adres en klantnummer. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. Doorgaans worden dit soort orders binnen 4 uren alsnog automatisch verwerkt. Als dat niet zo is, kan het helaas tot 5 werkdagen duren voordat het handmatig verwerkt wordt. Als het dán nog niet opgelost is, dan moeten we naar een andere oplossing kijken.Â