Skip to main content
Beantwoord

simkaart verloren

• November 21, 2019
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Nilsos
Nieuwkomer

Ik heb mijn simkaart verloren nu heb ik een nieuwe aangevraagd ik krijg ik vandaag of morgen opgestuurd moet ik nu mijn oude

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Nilsos, welkom hier. 

Is het gelukt om de simkaart te blokkeren? Zo niet, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Wanneer je je nieuwe simkaart activeert zal de oude automatisch niet meer werken overigens.

Ik hoor graag van je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 21, 2019

Je kunt jouw oude Simkaart blokkeren via MijnKPN. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 21, 2019

Hi Nilsos, welkom hier. 

Is het gelukt om de simkaart te blokkeren? Zo niet, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Wanneer je je nieuwe simkaart activeert zal de oude automatisch niet meer werken overigens.

Ik hoor graag van je. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 28, 2019

@Nilsos  Is het vervangen van de sim-kaart goed verlopen? Dan werkt jouw oude sim-kaart nu ook niet meer….

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 7, 2019

Nilsos, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â