Skip to main content

Hi,

Ik heb op vakantie een tijdelijke simkaart gebruikt en ben mijn eigen kwijtgeraakt.. Esim krijg ik ook niet geinstalleerd zonder sms. Heb m’n nummer nu geblokkeerd. Hoe zorg ik ervoor dat ik thuis gelijk een nieuwe simkaart heb?

 

Heb je thuis een KPN winkel in de buurt?
Daar krijg je meteen een vervangende simkaart en loop je bellend de winkel uit.


Hi @RBxx, niet perse in de buurt helaas nee, dus als hij in de brievenbus zou liggen als ik thuis kom zou dat een stuk makkelijker zijn!


Heb je nog toegang tot MijnKPN? Daar kan je naast het (de)blokkeren ook een vervangende simkaart bestellen. Die wordt naar je huisadres gestuurd. Dan ligt de simkaart bij thuiskomst op de mat.


@RBxx dit uiteraard al geprobeerd, maar dan krijg ik een code per sms om te bevestigen die ik nu niet kan ontvangen. Vandaar dat ik hoop dat iemand van KPN dit voor mijn op deze wijze kan regelen. 


Zet dan je persoonlijke gegevens in jouw forum profiel, waar het alleen zichtbaar is voor jou en KPN. Zet het 06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van jouw IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator verder kijken wat mogelijk is.


Done! @RBxx thx


Hoi @Rvh93, welkom hier.

Balen dat jouw simkaart kwijt is geraakt. In ieder geval ben ik er mee aan de slag geweest. Nieuwe simkaart is onderweg. :)

 

 


Hoi @Rvh93, welkom hier.

Balen dat jouw simkaart kwijt is geraakt. In ieder geval ben ik er mee aan de slag geweest. Nieuwe simkaart is onderweg. :)

 

 

Dank!!! 


Graag gedaan. :)