Skip to main content

Beste forumexpert,

 

Ik ben mijn simkaart verloren in het buitenland. Ik heb deze inmiddels geblokkeerd. 

 

Ik heb ook geprobeerd om een nieuwe aan te vragen via de kpn app, maar wanneer ik op de link klik om een nieuwe aan te vragen wordt ik niet doorgestuurd 

 

Via de chat lukt het me ook niet omdat gevraagd wordt mij terug te bellen, dit kan niet omdat ik mijn simkaart niet heb.

 

Ik woon ook niet in de omgeving van een kpn winkel om zomaar even langs te gaan. Ik zou graag hulp willen, omdat ik zo niet verder kom

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ikki

Hoi @Ikki43 en welkom hier op ons forum!

Altijd vervelend om in het buitenland je simkaart kwijt te raken maar goed dat je deze inmiddels al hebt geblokkeerd. Ik kan een nieuwe simkaart voor je aanvragen alleen zal deze wel op je adres in Nederland worden bezorgd. Mocht je hier gebruik van willen maken, zou jij dan je forumprofiel voor me in willen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Bedankt voor je reactie Janz.

 

Ik wil vragen of dit ook op een andere manier kan. Waarom bijvoorbeeld de link niet werkt, waar deze voor dient in de app?

 

Ik gebruik het forum nu alleen omdat ik niet terug gebeld kan worden.

Ik gebruik het verder niet.

 

Ik hoor het graag 

 

Groet

Ikki


Hoi @Ikki43,

Hoe bedoel je precies of het op een andere manier kan? Bedoel je dan of we de mogelijkheid hebben om de nieuwe simkaart naar het buitenland toe kunnen sturen? Die optie hebben we helaas niet. Hoop niet dat ik je verkeerd heb begrepen!

Waarom de link in de app nu niet werkt, durf ik niet meteen te zeggen. Maar ook als het via die weg wel werkt, dan zal de simkaart alsnog naar je thuisadres worden verstuurd.  Mocht je graag willen dat wij een nieuwe simkaart toesturen, zou je dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Ik ben terug van vakantie. De simkaart kan naar mijn huisadres gestuurd worden. 

 

 


Om dat te doen, hebben we alsnog gegevens nodig @Ikki43. Vul dus even jouw profiel in en ik stuur er eentje op. Je mag ook zelf langs een KPN winkel, dan loop je direct met een werkende nieuwe simkaart weer de winkel uit, 


Hoi Jan,

 

Ik heb het formulier ingevuld. 

Groet ikki


Hoi @Ikki43, nieuwe simkaart is voor je besteld. De kaart komt per post naar je toe 


Dank je Jeroen.

Groet