Skip to main content

Goedendag,

Op 11 september j.l. heb ik een nieuw Kids Sim Only abonnement voor mijn dochter afgesloten. Ik kreeg meteen per e-mail een e-sim toegestuurd, maar daar kan haar toestel niets mee. Maar de fysieke simkaart heb ik nog steeds niet ontvangen en dat terwijl het nummerbehoud wel is goedgekeurd: op 26 september zal haar huidige nummer (Simyo pre-paid) worden overgezet naar KPN. Dit zou aanvankelijk eerder zijn, maar is uitgesteld omdat ik de sim-kaart nog niet geactiveerd had of omdat ik hem nog niet ontvangen zou hebben. Voor onze andere 2 kinderen heb ik ooit eenzelfde abonnement afgesloten en toen was alles binnen een paar dagen geregeld. Waarom duurt het nu zo lang voordat ik de nieuwe sim-kaart ontvang?

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @MartijnPost , heb je dan onbedoeld een e-sim aangevraagd?

Voor dit probleem kan je beter een nieuw topic openen via de link
→  https://community.kpn.com/topic/new

Dat werkt beter dan je hier in een 4 jaar oud topic te melden.

Maar nog beter is om te bellen met klantenservice op 0800-0402 (zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur) of een winkel te bezoeken → Vind een winkel bij jou in de buurt (kpn.com)

Erg bedankt voor uw reactie. Dat was het inderdaad en ik heb het via een heel vriendelijke medewerker kunnen laten corrigeren. Hij heeft de bestaande bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling ingevoerd. Erg confronterend dit: ik begin naast uiterlijk ook qua gedrag op een boomer te lijken. 😜

Fijn weekend allemaal.

Reageer