Skip to main content

Hallo allen,

 

Ik heb gisteren een nieuwe simkaart van een nieuw abonnement ontvangen van KPN. Deze ook netjes zelf geactiveerd zoals in de brief vermeld. Meteen daarna een mail gehad van KPN dat ik met succes de simkaart had geactiveerd. Vervolgens de simkaart in mijn Galaxy Note 20 gedaan, maar nu krijg ik continu de melding dat mijn simkaart niet geregistreerd is. Simkaartje ook al in mijn oude telefoon geprobeerd, maar ook daar doet hij het niet. Gisteravond aan de telefoon gehangen met een medewerker van de klantenservice aan de lijn gehangen en kreeg als antwoord dat het wel een paar dagen kan duren voordat de simkaart werkt. Ook na activatie! Dit lijkt me vrij stug... heb ondertussen ook al wel een keer of 6 de telefoon aan en uit gezet maar krijg nog steeds dezelfde melding. Kan iemand mij verder helpen of iemand het knopje AAN zetten bij KPN zodat hij wel werkt.

 

Ik hoor het graag. Frank.

Hey @B4ND1T, Welkom hier! Bedankt voor je vraag. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Ik vermoed namelijk dat de activatie van de simkaart is blijven hangen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

 


Hoi @Lisa die gegevens heb ik al ingevuld!


Hoi, ik had dat ook, maar dan na ontvangst tweede set simkaart(duo).

1e keer gebeld en conclusie was dat het aan de sim zou liggen.

—> kpn meteen een nieuwe duo sim aangevraagd en onderweg.

 

Ondat het vrijdag zaterdag en zondag dus om de dagen ging zonder mobiel internet en bellen nog keer gebeld.

via kpn netwerkbeheer (Peter of Paul) was het wonderbaarlijk zo verholpen en nu twee werkende sim kaarten (duo).

 

mogelijk dat de werkelijke dag erop de sim kaart het dus gewoon doet!

 

succes! 


@B4ND1T, ik zie helaas geen gegevens onder je profiel. Heb je het wel HIER ingevuld en ook opgeslagen? 


Hallo @B4ND1T Is dit inmiddels al opgelost of heb je nog hulp nodig?


Jep de persoon bij wie ik het abonnement had besteld had vergeten te melden dat ik tot Zondag moest wachten met de simkaart te activeren. Ik had hem Zaterdag al geactiveerd. Dan heb je ook niks meer aan je simkaart schijnbaar. Er is nu een nieuwe naar mij onderweg die al meteen geactiveerd kan worden. Dus snel opgelost. @Bart_