Skip to main content

Op meerdere telefoons zeer slechte mobiele internet in Emmeloord. Altijd zeer goede verbinding maar sinds vandaag 3 september 2024 zeer slecht. Kpn zegt geen storing, maar diverse telefoons die het hebben.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Hoi @8911, balen dat je sinds eergisteren ineens een slechte mobiele verbinding hebt in Emmeloord.

Allereerst raad ik je aan dit stappenplan te doorlopen: Storing met mobiel, zo los je het op. Hiermee kunnen de meeste problemen verholpen worden.

Blijft je problemen houden? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0800 0402. Mijn collega's kunnen je verder helpen.


Na thuis komst van vakantie zondag slecht mobiel internet en vooral tussen 10 en 17 uur. Dat stappen plan heb ik al door gelopen maar bracht niks. Bij navraag in straat zelfde probleem. Hier bij een afdruk van vanmorgen van de door kpn opgeven speed test.

 


Hoi @8911 

De afbeelding die je bij jouw reactie hebt gevoegd, is een speedtest op je eigen WiFi netwerk thuis, en dus niet het mobiele netwerk van KPN.
Dat kun je ook links onderin zien bij verbindingstype, daar staat nu het WiFi symbool.

Als een goede speedtest wilt uitvoeren op het 4G of 5G netwerk van KPN, zet dan Wifi helemaal uit!!
Dan zie je ook geen WiFi symbool bovenaan in de info balk, maar het symbool van 4G of 5G.

Dus doe nogmaals een speedtest, zonder dat WiFi aanstaat op je smartphone.
Bij verbindingstype in de Speedtest staat dan 4G of 5G.

Maak dan een speedtest binnen in je woning, en één in je tuin of op het balkon, en plaats deze dan in je volgende reactie.

De actuele dekking van 4G in Emmeloord is goed tot zeer goed, en dat geldt ook voor 5G.

Ben benieuwd naar je nieuwe test uitslagen.


Hallo, na drie dagen vele contacten met kpn over zeer slechte mobiele verbinding, ik via web care en mijn vrouw via telefoon met kpn kreeg ik vanmorgen bericht dat technicians het hebben bekeken en verholpen. Tot nu prima bereik. Dus er was toch een storing….. en 3 dagen zeggen door kpn geen storing.Slechte beurt kpn!!!!  Het was ook raar dat er haast geen bereik was tussen 9 en 17 uur en de overige uren wel. Net of er een tijd slot op zat. Verder had ik ook in de straat gevraagd en ook bij andere kpn klanten het zelfde, maar ook dat legde kpn ter zijde. Na meerdere zeiden korting op mobiel abonnement vanwege slecht bereik over dag kwam er actie.


Soms is een storing niet bekend, dat kan gebeuren. Maar goed, fijn dat het probleem nu in ieder geval is opgelost!


Reageer