Skip to main content

Ik heb sinds 31-05 geen of heel weinig mobiel internet. Dit houd zich nu al 3 maanden aan. Al meerdere keren contact opgenomen. Aangegeven dat ik dit ten zeerste nodig heb onderhanden voor mijn werk. 

De medewerkers konden niks voor me betekenen en ik diende t maar af te wachten. Zij maakte hier wel meerdere malen een 
rapport van. Ook kreeg ik iedere keer de belofte dat wanneer het probleem duidelijk was ik mijn abb. Kosten terug zou krijgen. Aangezien ik hier geen of amper gebruik van heb kunnen maken leek me dit ook vrij logisch. 

Op 06-08 kreeg ik dan uiteindelijk een telefoontje van kpn. Het probleem zat m in de iPhone 11 volgens kpn en Apple. Ik kan mijn telefoon opsturen en krijg er dan een iPhone 13 voor terug. Ook zou ik mijn abb kosten vergoed krijgen want ja, u heeft die maanden geen gebruik kunnen maken van uw abb. 

Ik heb hierbij ook gewoon extra kosten doorgemaakt. Bijvoorbeeld extra belkosten, extra parkeerkosten ect. 

Ik ging hier mee akkoord al vind ik de volgorde nog steeds vreemd. Ik moet eerst mijn telefoon opsturen en dan krijg ik een nieuwe opgestuurd. Het probleem ligt bij jullie en niet bij mij. Geef uw klant service en laat mij m’n telefoon netjes overzetten naar het nieuwe toestel en vraag dan om het oude toestel, lijkt mij? 

Nu is t 21-08 en dacht toch nog maar eens een belletje te doen naar kpn. Ik had inmiddels ook nog nergens een bericht of bevestiging gekregen over de vergoeding van m’n abb. kosten. Conclusie van de inmiddels 6e medewerker die ik sprak. “Nee, uw nieuwe toestel is uw vergoeding. De abb. kosten die uw meerdere malen zijn toegezegd kunt u vergeten. 

Absurd, ik vraag niet om een nieuw toestel. Als u uw problemen niet kunt oplossen dan moet ik wel. Ik wil mijn 2/3 maanden abb. kosten terug omdat ik die simpelweg niet of nauwelijks heb kunnen gebruiken + extra kosten door heb gemaakt. 

Laatste abb. voor mij bij kpn. Ga serieus naar een andere provider als dit op deze manier gaat. 

En dat na zo’n 13/14 jaar vaste klant, meerdere abonnementen….

Wat vervelend dat je al zolang problemen met jouw iPhone ervaart, @NB1994. Maar wel fijn dat je nu een oplossing aangeboden hebt gekregen!

Ik begrijp dat je jouw vraagtekens hebt bij het proces. Waarom moet jij eerst jouw toestel opsturen om een nieuwe te ontvangen, terwijl jij helemaal niet hebt gevraagd om een nieuw toestel? Omdat we zeker willen weten dat jij inderdaad jouw iPhone 11 kunt inruilen. De belangrijkste vraag is: heb jij het vervangende toestel inmiddels mogen ontvangen?

Ik lees in jouw bericht dat je gisteren opnieuw telefonisch contact hebt opgenomen. Was dat alleen om de compensatie te bespreken?

Ik ben bang dat wat mijn collega gisteren heeft verteld, niet juist is. Zoals je op 6 augustus ook is gezegd door de technische dienst, heb je inderdaad recht op een vergoeding voor de abonnementskosten vanaf 23 mei tot het probleem is opgelost. De compensatieregeling wordt uitgekeerd binnen twee maanden nadat het probleem is opgelost. Je hoeft hiervoor niet zelf contact met ons op te nemen, dit wordt automatisch geregeld.


Bij Simyo and BudgetMobiel krijg je naast een iPhone 11<>13 swap ook gewoon alle abonnementskosten van eind mei tot nu gewoon terug. Zoals Denis heeft aangegeven is dat dus ook zo bij KPN. Hoe het in z’n werk gaat, geen idee. Maar ook voor alle medewerkers is alles gewoon erg onduidelijk, laat staan voor de klant.


Wat vervelend dat je al zolang problemen met jouw iPhone ervaart, @NB1994. Maar wel fijn dat je nu een oplossing aangeboden hebt gekregen!

Ik begrijp dat je jouw vraagtekens hebt bij het proces. Waarom moet jij eerst jouw toestel opsturen om een nieuwe te ontvangen, terwijl jij helemaal niet hebt gevraagd om een nieuw toestel? Omdat we zeker willen weten dat jij inderdaad jouw iPhone 11 kunt inruilen. De belangrijkste vraag is: heb jij het vervangende toestel inmiddels mogen ontvangen?

Ik lees in jouw bericht dat je gisteren opnieuw telefonisch contact hebt opgenomen. Was dat alleen om de compensatie te bespreken?

Ik ben bang dat wat mijn collega gisteren heeft verteld, niet juist is. Zoals je op 6 augustus ook is gezegd door de technische dienst, heb je inderdaad recht op een vergoeding voor de abonnementskosten vanaf 23 mei tot het probleem is opgelost. De compensatieregeling wordt uitgekeerd binnen twee maanden nadat het probleem is opgelost. Je hoeft hiervoor niet zelf contact met ons op te nemen, dit wordt automatisch geregeld.

Ik heb vanaf begin juni meerdere malen contact met jullie gehad. Waarvan iedere keer een ticket werd aangemaakt. Alle klachten werden bijgehouden. Dan is het toch heel simpel om te zien dat ik bij de groep hoor die een ander toestel dient toegestuurd te krijgen. 
 

ik heb nog geen vervangend toestel ontvangen omdat ik nog simpelweg geen reservetoestel heb kunnen regelen. En zonder telefoon kan ik niet functioneren ivm met werk ect. Zal ik niet de enige in zijn. Zeer kromme volgorde van t proces. En ook een zeer slechte reden. 
 

over het vergoeden van de abonnementskosten is het waarschijnlijk Russische roulette. De ene medewerker zegt van wel de andere weer niet. Dan een supervisor weer niet en nu jij weer wel. Ik heb het nergens zwart op wit staan en nooit een bevestiging of iets dergelijks gekregen. Zolang het niet terug gestort is geloof ik er helemaal niks van. 
 

 


@NB1994 Wat je zou kunnen doen, is bij de mediamarkt of coolblue een telefoon kopen en deze terug brengen als je je nieuwe toestel hebt. Met een goedkope telefoon, ben je dan in ieder geval bereikbaar.

 

Je moet je bedenken, dat er altijd mensen zijn die misbruik proberen te maken van deze regeling. Als ze klakkeloos telefoons op gaan sturen, wordt het denk ik wel heel erg duur. Neemt niet weg dat het wel zeer vervelend is voor jou.


Reageer