Skip to main content

Ik heb sinds een aantal weken ook dit probleem. Wanneer ik 1 streepje op 4G heb, zet ik mijn telefoon op 5G en die gaat automatisch terug naar 4G, omdat ik geen bereik heb met 5G. Het voordeel daarvan is, is dat ik dan wel opeens meerdere streepjes 4G heb. Het is alleen erg vervelend om dat steeds te moeten doen. Batterij gaat dan ook veel sneller leeg en het is maar een tijdelijke oplossing. Laatst update gehad, had gehoopt dat het daardoor beter zou gaan, maar helaas…

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Hier het zelfde probleem.Het is dat ik thuis op wifi zit anders heb ik gewoon bijna geen internet op mijn telefoon. Ik zit  hemelsbreed  925  (masthoogte 34 meter hoog) meter en 950 (masthoogte12,5 meter hoog)meter van de masten.

Lijkt wel of t zendvermogen van de masten lager is gezet.


@Andre1960 godzijdank hebben we WiFi. Zit daar thuis ook op. Anders ben ik bijna niet bereikbaar. 

Toevallig kijk ik tegen een 4G mast aan en in een straal van 1km staan wel 3 5G masten. Is toch niet meer van deze tijd.. Hopelijk wordt dit snel opgelost


Hi @Saartj3paard3nstaartj3, welkom hier. 

Ik zie dat je je vraag ook in een ander topic hebt gesteld en dat het inmiddels weer goed werkt. Klopt dit nog?


@Alex van KPN 

Hoi Alex, het probleem is opgelost. Heb nu thuis prima bereik. Moet eerlijk zeggen dat ik op andere plekken, zoals werk nu wel minder bereik heb. Wat is er aan de hand?


Hi Saar. Dat kan ik zo niet verklaren en heeft hier ook niets mee te maken, ik neem aan dat je op je werk namelijk met een andere mast verbonden bent. En daar heeft niemand naar aanleiding hiervan gezeten. Mocht het echt niet werken bel dan even met ons zodat een collega specifiek bij jou kan meekijken en die locatie onderzoeken, eventueel een melding maken voor de technische dienst. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Reageer