Skip to main content

Sinds activeren multisim geen netwerk meer op mobiel, ook niet na simwissel in de winkel. K heb allereerst de klantenservice gebeld, maar die stuurden me door naar de winkel, ook daar krijgen ze mijn telefoon niet aan de praat. Multisim is wel geactiveerd, staat ook in mijn account verteld de winkel. na e-sim te activeren op mijn telefoon via mijnKPN werkt het nog steeds niet. Als de watch uit staat werkt de telefoon ook niet. zelfs als ik de apparaten meerdere keren herstart. Watch is in de tussentijd wel online. 

Ter verduidelijking, ik krijg op mijn horloge alles binnen, bijvoorbeeld whatsapp.. Mijn mobiele telefoon kan wel bellen en gebeld worden maar internet werkt niet!!


@OssieZola Welkom op het forum. 

Wat een bijzonder probleem dat je hebt. Je kunt dus wel internet gebruiken op je Apple watch, maar niet op je iPhone. 

Omdat het internet op je watch wel werkt vermoed ik dat er iets in de instellingen van het toestel niet juist staat. 

Heb je een mogelijkheid de netwerkinstellingen van je iPhone eens te resetten. Om te kijken of het hierna wel lukt? 


Beste Rutger, 

Het gaat om een Samsung Flip 4 en een Samsung Classic 6 watch.

Ik heb daarvan wel het netwerk gereset echter zonder resultaat.

Â