Skip to main content
Vraag

Sinds de ingangsdatum van de nieuwe bundels heb ik geen verbinding meer

• June 8, 2026
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Graag contact met KPN medewerker omdat ik vanaf de ingangsdatum geen contact meer heb met het KPN netwerk. Het is bijzonder lastig om jullie te bereiken! Ik ben al een uur aan het proberen om met iemand van KPN contact te krijgen, bellen kan dus niet en ik kan ook niet gebeld worden. En van de Chatbot word ik niet goed. Help a.u.b.

5 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jopie 32 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je in dit soort situaties de netwerkinstellingen van je smartphone een keer resetten.
Hiermee haal je veel fouten en problemen weg, en is de kans groot dat je daarna weer probleemloos kunt bellen en gebeld worden en internetten.

Volg de volgende stappenplan:

Android smartphone:

• Open de Instellingen van je toestel.
  • Scroll omlaag en tik op Algemeen beheer.
  • Kies voor Reset of Resetten.
  • Tik op Netwerkinstellingen resetten.
  • Bevestig je keuze door te tikken op Instellingen resetten en vervolgens op Reset.

iPhone (iOS):

• Open de Instellingen app op je iPhone.
  • Ga naar Algemeen.
  • Scroll naar beneden en tik op Zet over of stel iPhone opnieuw in.
  • Tik onderaan op Stel opnieuw in.
  • Kies voor Herstel netwerkinstellingen.
  • Voer je toegangscode in en bevestig de keuze

Zodra de reset is volbracht en je smartphone weer stand-by staat, probeer dan eens te bellen en te internetten met je smartphone.
Mocht dat inderdaad zo zijn, dan lag het dus aan een fout binnen de netwerkinstellingen.

Kun je na de reset nog steeds niet bellen, gebeld worden en/of interenten, ga dan even langs bij een
KPN Winkel bij jouw in de buurt.
Een KPN medewerker kan dan met je meekijken en het probleem voor je oplossen, door bijvoorbeeld een vervangende/nieuwe simkaart te activeren.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 8, 2026

Goedemiddag, probleem is opgelost door de lokale telefoon winkel. Heeft een nieuwe simkaart gemaakt en de telefoon werkt weer als vanouds!

Bedankt voor de reacties, wel slecht dat KPN zelf zo moeilijk bereikbaar is.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jopie 32 

Goed om te horen, dat alles weer werkt.
Het lag dus aan je vorige simkaart, die inmiddels vervangen is door een nieuwe simkaart.

Mocht je de klantenservice van KPN in de toekomst nog eens nodig hebben, dan kun je die telefonisch bereiken via 0800-0402 of 1200 vanaf je KPN mobiele aansluiting.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 8, 2026

Hoi Michel, dat is nu precies het probleem als je telefoon niet werkt, dan kan je niet bellen en niet gebeld worden. De chatbot snapt er helemaal niets van en verder krijg je met niemand contact.

Maar ik vind het prima, het is opgelost.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Jopie 32, welkom bij de community! Fijn om te horen dat het probleem inmiddels is opgelost!

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Als bellen en gebeld worden niet werkt, dan is contact opnemen natuurlijk lastig. Een belafspraak werkt dan inderdaad ook niet meer. Gelukkig zijn er in zulke situaties nog de KPN winkels, waardoor je toch snel geholpen kunt worden. Goed om te lezen dat een nieuwe simkaart de oplossing bleek te zijn. 😊

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen we je graag verder. De community is ook een fijne plek om een vraag te stellen als bellen niet mogelijk is. Houd er wel rekening mee dat dit geen live chat is, waardoor het soms iets langer kan duren voordat je een reactie krijgt. Voor nu veel plezier met je weer werkende aansluiting! 🙂