Skip to main content

Al vanaf eind juni problemen met 5G. zodra we buiten de deur komen begint het gedonder. Al meerdere malen telefonisch contact gehad met KPN. Probleemoplossing: update maar dat hielp niet. Toen vertelde een medewerker dat met een iPhone 11 het probleem niet kan worden opgelost, dus dat ze deze toestellen kosteloos zouden gaan omruilen voor een IPhone 13. Onwaarschijnlijk verhaal leek me, en heb daar vervolgens ook nooit meer wat van gehoord. Telkens wordt verteld dat het geen zin heeft om te bellen over de status aangezien er geen ticket aangemaakt kan worden bij mobiele telefonie.

Oftewel, ik betaal al een paar maanden de volle mep voor onbeperkt internet en krijg er niks voor terug. Los daarvan neemt KPN uit zichzelf geen contact op met de klant, hoewel het probleem kennelijk bekend is. Zeer slechte service en schandalig dat er op een geen enkele manier tegemoetkoming is.

Wat vervelend dat jij ook getroffen bent door deze storing. 

geen ticket aangemaakt kan worden bij mobiele telefonie.

Dit snap ik niet helemaal. Bij iedereen die zich meldt met ontvangstproblemen met de iPhone 11, 12, SE2020 wordt een ticket aangemaakt m.b.t. de storing.

Het probleem met o.a. de iPhone 11 (geen 4G) loopt al maanden.

Dat is wel wat mij een uur geleden opnieuw verteld werd. 
toen belde ik nl wederom met de klantenservice.

Raar. Is niet de procedure. Dat is ticket aanmaken bij ontvangstproblemen met de iPhone 11, 12, SE2020.

Hopelijk tref je bij een volgende gesprek wel iemand die z'n werk wil doen. Het kán alleen maar telefonisch namelijk. Via dit forum kunnen de kpn moderators er niks mee. 

Reageer