Skip to main content
Beantwoord

Sinds gister wel hotspot maar geen internet

• July 25, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Sinds kort een nieuw abonnement onbeperkt + maar nu is het geval dat anderen wel kunnen verbinden met mijn hotspot (iPhone) maar dan geen internet hebben. Eerder werkte dit wel.  Wie kan /wil mij helpen en misschien vertellen hoe ik dit op kan lossen 

groet Joeri .

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Jduinhouwer, welkom op de community. Werkt het zomaar opeens niet meer, of is er iets veranderd? Heb je bijvoorbeeld een update gehad op jouw iPhone en werkt het sindsdien niet meer? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het makkelijker vind om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 29, 2025

Hoi ​@Jduinhouwer, welkom op de community. Werkt het zomaar opeens niet meer, of is er iets veranderd? Heb je bijvoorbeeld een update gehad op jouw iPhone en werkt het sindsdien niet meer? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het makkelijker vind om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 5, 2025

Hallo,

dankjewel voor je bericht ik ben telefonisch goed geholpen en zijn er achter gekomen dat het aan de sim kaart lag. Nu een e-sim aan gemaakt en het probleem is opgelost.

bedankt en een fijne dag verder 

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het daarmee opgelost was en je weer vooruit kunt 🙂 Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.