Skip to main content

sinds gisteren kan ik geen sms meer ontvangen. Super irritant omdat ik veel apps heb met 2-staps-verificatie via SMS. Gebeld met de klantenservice, die konden niets vinden. Er is een ticket aangemaakt voor de technische dienst, maar dit kon wel even duren voordat die zouden reageren. 

 

ik heb van mijn kant de berichtjes verwijderd, netwerkinstellingen gereset, diverse keren de telefoon aan- en uitgezet en mijn sim kaart in een andere telefoon geprobeerd. Ik kan wel berichten versturen, die komen ook aan.

 

Iemand hier die mij wel snel verder kan helpen?

 

Hi @gvasselt! Gek dat je geen berichten meer binnenkrijgt. Als je al gebeld hebt dan neem ik aan dat de meeste tips al doorlopen zijn en als ik je bericht zo lees dan lijkt het daar ook op.

Het is dan echt afwachten tot de technische dienst dit oppakt. Je zou in de tussentijd kunnen kijken of er een andere inlogoptie is bij de apps waar het om gaat. Sommigen geven bijvoorbeeld ook de optie dat je gebeld wordt met een verificatiecode. 


dank voor je reactie. het zou wel fijn als de technische dienst hier snel naar kijkt - het is al een paar dagen, zonder dat ik verder iets hoor.

 

andere inlogopties zijn er vaak wel - maar om die in te stellen moet je wel eerst inloggen…. dus dat wordt em op dit moment niet.


Check, jammer dat een andere manier van inloggen geen optie is. 

Als je in de tussentijd nog niks gehoord hebt, bel dan gerust weer met ons via 0800-0402! Mijn collega kan dan kijken of het ticket al opgepakt is en hoe het ervoor staat. 
De technische dienst heeft het momenteel erg druk dus het kan helaas even duren voor ze aan je ticket toekomen.


inmiddels is het van het weekend opgelost 


Reageer