Skip to main content

Hallo,

Sinds gisteren word ik enkel nog gebeld door onbekende nummers, al mijn bellers staan gewoon in mijn telefoon en op sim.

Probleem 2 is dat ik niet meer kan bellen en internetten tegelijkertijd, voorheen kon dit wel.

Tevens is het mij opgevallen dat zowel bij Breukelen op de A2 als de kruising A1/A27 bij Hilversum het bereik volledig wegvalt.

Ik heb een Xiaomi Poco X3, alle instellingen en software zijn al nagekeken. Ja ik ga overstappen naar een andere provider, maar het voelt een beetje alsof ik op voorhand gestraft word.…

Verneem graag waar de problemen vandaan kunnen komen 🙏

Hoi @CBerg en bedankt voor je bericht :)

Dat is op zijn minst curieus te noemen dus goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt! Ik kan je wel alvast garanderen dat het niks heeft te maken met het feit dat je gaat overstappen naar een andere provider, het is me eerlijk gezegd ook een raadsel hoe je hier bij komt. Heb je de mogelijkheid om je simkaart eens in een ander toestel te testen om te kijken of de nummerherkenning dan wel werkt? Daarmee kunnen we alvast de nodige oorzaken uitsluiten. Ik zie je bevindingen graag tegemoet!

 


Hallo JanZ_ het is inderdaad extreem curieus. Het lijkt erop dat het probleem gerelateerd is aan het toestel want de klachten groeien met de dag en op een ander toestel zijn de genoemde problemen niet zichtbaar. Ik heb inmiddels een RMA aangemeld…..


Hallo JanZ_ het is inderdaad extreem curieus. Het lijkt erop dat het probleem gerelateerd is aan het toestel want de klachten groeien met de dag en op een ander toestel zijn de genoemde problemen niet zichtbaar. Ik heb inmiddels een RMA aangemeld…..

Bedankt voor je terugkoppeling @CBerg! Laat je me het weten mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn?


Hier hetzelfde probleem sinds afgelopen weekend.

Alle inkomende telefoontjes ‘Onbekende beller’ (dus niet ANONIEM)

iPhone 14 Pro met de laatste updates.

 

Via apple: Netwerkinstellingen opnieuw ingesteld

Via telefoon KPN: Ligt niet aan KPN (ik denk eigenlijk van wel..). Nu wel een nieuwe SIM kaart aangevraagd.

 


Hier hetzelfde probleem sinds afgelopen weekend.

Alle inkomende telefoontjes ‘Onbekende beller’ (dus niet ANONIEM)

iPhone 14 Pro met de laatste updates.

 

Via apple: Netwerkinstellingen opnieuw ingesteld

Via telefoon KPN: Ligt niet aan KPN (ik denk eigenlijk van wel..). Nu wel een nieuwe SIM kaart aangevraagd.

 

Hoi @Bateau en welkom hier op ons forum :)

Merkwaardig! Wacht voor de zekerheid de nieuwe simkaart even af en wil je ons laten weten of het probleem hiermee is verholpen? Kan het me zo niet voorstellen maar heb anderzijds gekkere dingen zien gebeuren! 


Dank voor je reactie. Ik zal mijn ervaring morgen(?) delen. Alvast bedankt.


Dank voor je reactie. Ik zal mijn ervaring morgen(?) delen. Alvast bedankt.

Heel graag :)

Ben in eerste instantie vooral benieuwd of het heeft geholpen. Mocht dat niet het geval zijn dan zal ik verder gaan zoeken naar een oplossing hiervoor @Bateau!


Ik zie dat ik in 2 topics iets heb geschreven, sorry. Zouden jullie hier even naar willen kijken?

 


Ik zie dat ik in 2 topics iets heb geschreven, sorry. Zouden jullie hier even naar willen kijken?

 

Geen punt, ik heb in het andere topic al gereageerd @Bateau. Er zijn dus helaas meer mensen met soortgelijke problemen en we zijn bezig met een oplossing voor dit probleem! 


Is hier al een oplossing voor?


Bij mij is het door KPN opgelost (daar lag het probleem ook).