Hoi @Nora B. Welkom op de community! Wat vervelend dat je nog steeds problemen hebt met het gebruik van de hotspot via je iPhone en het streamen van Netflix via Chromecast. Zoals ik het begrijp is het probleem voor @PetervdBo verholpen. Dit deelt hij in het andere topic. Wellicht is dit ook voor jou de oplossing.
Ik gebruik nu portalmmm.nl op de hotspotverbinding. En dit werkt!
Als dit het probleem niet verhelpt vindt je hieronder nog een aantal mogelijke oplossingen
-
Het kan helpen om de netwerkverbinding op je iPhone opnieuw in te stellen. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
-
Zorg ervoor dat je iPhone en Chromecast beide via je hotspot verbonden zijn. Soms kan het zijn dat ze op een ander netwerk zitten.
-
Controleer of je Chromecast de laatste versie heeft. Dit kun je doen via de Google Home-app.
-
Als het nog steeds niet werkt, kun je proberen een ander mobiel netwerk te gebruiken om te zien of dat het probleem oplost.
Als het probleem na deze stappen nog steeds blijft, kun je opnieuw contact opnemen met de klantenservice van KPN. Zij kunnen verder kijken naar je verbinding.
Laat het gerust weten als je nog vragen. Ik hoop dat je hiermee het probleem kan verhelpen.
Hoi Nora,
Het werkt bij mij nog steeds perfect. Gebruik portalmmm.nl en het moet lukken!