Skip to main content
Beantwoord

Sinds juli amper bereik op iPhone SE, maar mijn ticket is nog niet opgelost

• December 27, 2024
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Ik heb sinds mijn overstap sinds 24 juli 2024 al geen of nauwelijks bereik op mijn iPhone SE. Na eerst een paar weken via de KPN winkel te zijn afgewimpeld met allerlei zogenaamde oplossingen die niets uithaalden is er in augustus toch maar een ticket aangemaakt. Sindsdien en dat is dus al ruim 4 maanden niets meer op gehoord van de technische afdeling. Wanneer je contact met de klantenservice hebt krijg je standaard te horen dat ze druk ermee bezig zijn maar nog niet aan de iPhone SE waren toegekomen. Heb al verschillende malen contact gezocht met de klantenservice en mijn ticket is nog steeds in behandeling en in november nog geëscaleerd. Het probleem is welbekend maar er is niets van communicatie vanuit het bedrijf terwijl wel elke maand het volledige abonnementsgeld wordt afgeschreven. Wat een waardeloos bedrijf is dit! Ik zou dan ook niemand adviseren die ook maar overweegt over te stappen naar KPN dit te doen. Zo ga je als bedrijf toch niet met klanten om? 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Rob van Haperen, welkom op onze community! Wat balen dat je al zolang last hebt en nog steeds geen duidelijkheid! Als er al wel een ticket aangemaakt is is het toch echt een kwestie van afwachten vrees ik. Je kunt altijd even bellen natuurlijk om de status te checken maar mijn collega's nemen hierover ook nog contact met jou op.

Ik vrees dat ik dat ook niet echt kan bespoedigen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2024

Hoi ​@Rob van Haperen, welkom op onze community! Wat balen dat je al zolang last hebt en nog steeds geen duidelijkheid! Als er al wel een ticket aangemaakt is is het toch echt een kwestie van afwachten vrees ik. Je kunt altijd even bellen natuurlijk om de status te checken maar mijn collega's nemen hierover ook nog contact met jou op.

Ik vrees dat ik dat ook niet echt kan bespoedigen