Skip to main content

Goedemorgen!

Gister ben ik overgaan naar KPN (sim only). Nu heb ik prima bereik. Maar sommige internetsites kan ik niet openen (Google, YouTube kan ik wel openen, maar bijvoorbeeld nu.nl, vi.nl niet).

 

Op het forum zie ik dat dit probleem zich vaker voordoet, de oplossing heb ik hier helaas niet niet kunnen vinden.

Wat ik gedaan heb:

-sim geactiveerd en in mifi geplaatst 

-verbinding via mobiel en laptop prima, maar bovenstaand probleem 

-cache leeg gemaakt --> geen oplossing 

-sim in mobiel --> geen oplossing

-router, mobiel, laptop herstart --> geen oplossing

 

-andere simkaart van andere provider in mijn mobiel --> opgelost (maar dit natuurlijk niet de gewenste oplossing)

 

Heeft iemand de Gouden tip voor mij hoe dit op te lossen?

Vriendelijke groet,

Marcel

Ook sommige apps als marktplaats en npo zijn voor mij niet bereikbaar via kpn. Via de mobiel en laptop van mijn vrouw is wel alles bereikbaar via de kpn simkaart in de mifi. Kan het zijn dat het een probleem is met mijn ip-adres welke nog door kpn moet worden toegevoegd?

 

Groet, Marcel


Hoi @Marcel-R, leuk dat je voor een mobiel abonnement bij ons gekozen hebt! Ik lees alleen dat 't niet helemaal werkt zoals zou moeten. Goed dat je het aankaart.

Je hebt al een boel getest zo te zien. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief het mobiele nummer? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.


Dag Alexandra,

Fijn dat je meer wilt kijken! Ik heb mijn forum profiel zojuist ingevuld.


@Marcel-R Top, dankjewel! Ik heb zojuist een melding doorgezet naar onze Technische Dienst. Zij gaan hiermee aan de gang en nemen binnen enkele werkdagen contact met je op om je verder te helpen. Laat maar weten hoe het is afgelopen.