Skip to main content

goeden middag,

sinds gistermorgen 28-11 gaat mijn telefoon maar 1keer of ½ over en dan direct naar voicemail. 

ik zie nummer in het scherm verschijnen en ook weer direct verdwijnen waarna er een sms komt van gemist bericht. 

als ik mijzelf bel vanaf een andere telefoon hoor ik als beller direct de voicemail. 

………… en nu ben ik helemaal niet meer bereikbaar ?!

kan wel uit bellen, maar niet meer gebeld worden inclusief geen voicemail.

graag hulp.

groet Joost

Hallo ​@BakkerJoost,Welkom op de community! Wat vervelend dat je telefoon direct naar voicemail gaat. Ik help je graag verder.

Probeer deze stappen eens:

1. Vliegtuigmodus: Kijk of de vliegtuigmodus per ongeluk aanstaat. Zet deze uit als dat zo is.
  2. Herstart je telefoon: Zet je telefoon uit en weer aan, soms lost dit kleine problemen op.
  3. Blokkades: Controleer of er geen blokkades zijn voor inkomende oproepen.
  4. SIM-kaart: Probeer je SIM-kaart in een andere telefoon om te zien of het probleem daar ook is.

Als dit niet helpt, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen verder kijken naar het probleem. Je kan hiervoor een terugbelafspraak maken, dan nemen we contact met je op wanneer het jou uitkomt. Laat je hier nog even een berichtje achter was uiteindelijk de oplossing was voor dit probleem?

Reageer