Skip to main content

Goedemiddag,

 

vanaf vrijdag hebben zowel mijn man en ik bijna geen bereik met ons netwerk. Vorige week waren er werkzaamheden en dit zagen wij eerst als reden, maar die werkzaamheden zijn inmiddels voorbij en nog hebben wij bijna geen bereik. Omdat wii onze telefoons zakelijk gebruiken is dit heel vervelend aangezien klanten ons niet goed kunnen bereiken en als ze ons hebben bereikt dan hapert het gesprek. 
graag zouden wij horen wat wij hier aan kunnen doen.  Wij hebben beide een Sim only abonnement en als toestel een iPhone 11.

 

met vriendelijke groet,

 

Hillegonda 

Toch wel prettig dat je al weet volgend jaar een slecht bereik te gaan krijgen... 🙄

Oh, een iPhone 11. Say no more. 

Je bent niet de enige. Wel apart dat je er nu pas last van hebt. Lees het startbericht van onderstaande topic, vul je profiel in, en meld je daar even. 

 


Oeps.. verkeerd jaar ingevuld 🤭 

maar bedankt voor je tip. Ik meld me daar even aan 


Er blijkt een storing te zijn in jullie postcodegebied. Ervaren jullie op dit moment nog problemen met het mobiele bereik? Ik lees het graag, zodat dit doorgegeven kan worden aan onze technische dienst.


Er blijkt een storing te zijn in jullie postcodegebied. Ervaren jullie op dit moment nog problemen met het mobiele bereik? Ik lees het graag, zodat dit doorgegeven kan worden aan onze technische dienst.

Wij ervaren inderdaad nog steeds problemen. Maar niet alleen in ons postcodegebied. Ook als wij ruim buiten ons gebied zijn blijven wij maar op 1 streepje bereik. 


Duidelijk, ik heb dat bij deze doorgegeven aan onze technische dienst. Zij zullen jou rechtstreeks op de hoogte houden: jullie contactgegevens en het alternatieve nummer is doorgegeven.


Er blijkt een storing te zijn in jullie postcodegebied. Ervaren jullie op dit moment nog problemen met het mobiele bereik? Ik lees het graag, zodat dit doorgegeven kan worden aan onze technische dienst.

 

Ik heb begrepen dat de storing verholpen is en jullie weer mobiel bereik hebben. 

Als er nog vragen zijn, dan lees ik ze graag!