Skip to main content
Antwoord

Slecht bereik buitenshuis mobiel internet Lelystad

• September 20, 2025
  • 7 reacties
  • 151 keer bekeken

Ter hoogte van Lelystad noord (lelycentrum/hockeyclub) is er geen mobiel internet mogelijk. Bellen en gebeld worden lukt wel. Dit probleem heb ik vorig jaar ook ervaren. Toen bleek er een technisch probleem te zijn. Dit was opgelost maar momenteel ervaar ik sinds 1-2 weken weer hetzelfde probleem. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Er zijn vanmorgen verdere herstelwerkzaamheden uitgevoerd, aangezien er meerdere breuken bleken te zijn. Het zou nu weer goed moeten zijn ​@Suuzy en ​@Purdy1981, is dat ook wat jullie ervaren? 

7 reacties

• Nieuwkomer
  • September 20, 2025

Ik ervaar hetzelfde. Betreft o.a. postcode gebied 8223 en het nabij gelegen Lelycentrum. En dit is inderdaad sinds een week of 2. 

Lijkt op een herhaling van een jaar terug. Net als toen was er geen storing in dit postcode gebied volgens KPN. Maar er lijkt wel weer degelijk een probleem met 1 of meerdere zendmasten. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 23, 2025

Hi ​@Suuzy en ​@Purdy1981, balen dat jullie mobiele internet zo slecht is op het moment 😕

Sinds 13 september is er een probleem met het bereik op deze locatie, en is men bezig dit te herstellen. Voor zover ik kan zien, gaan ze er vanmiddag weer mee bezig. Laten we hopen dat het vanaf vanmiddag weer helemaal goed zal zijn!

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 23, 2025

Hi ​@Suuzy en ​@Purdy1981, balen dat jullie mobiele internet zo slecht is op het moment 😕

Sinds 13 september is er een probleem met het bereik op deze locatie, en is men bezig dit te herstellen. Voor zover ik kan zien, gaan ze er vanmiddag weer mee bezig. Laten we hopen dat het vanaf vanmiddag weer helemaal goed zal zijn!

Dank voor de terug koppeling, we wachten het af

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 29, 2025

Er zijn vanmorgen verdere herstelwerkzaamheden uitgevoerd, aangezien er meerdere breuken bleken te zijn. Het zou nu weer goed moeten zijn ​@Suuzy en ​@Purdy1981, is dat ook wat jullie ervaren? 

• Nieuwkomer
  • September 30, 2025

Hi Maja, 

Het lijkt erop dat het weer naar behoren werkt! Bedankt!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 1, 2025

Top, dank voor de bevestiging 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 3, 2025

Het werkt idd weer naar wens! Dank voor het oppakken