Hallo @Micverb, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sinds kort is de probleemoplosser voor dit soort problemen verbetert.Ā Deze kun je op onze website vinden: Mobiele telefonie Probleemoplosser
Mocht daar dan het issue niet mee verholpen zijn, neem dan contact op met de collega's van de klantenservice.Ā
Hi Jeroen, dank voor je reactie. Dit is eigenlijk niet het antwoord waar ik naar op zoek ben.
Er is een aanpassing geweest en sindsdien ervaar ik de genoemdeĀ problemen. Ik zou graag willen weten wat KPN heeft aangepast met die netwerkinstellingen zodat ik kan begrijpen wat er aan de hand is.
De afgelopen week heb ik constant het probleem dat het netwerk naar āEā springt. Dat was tot vorige week niet en aan mijn kant is er geen aanpassing geweest. Enkel het updaten van die aanbiederinstellingen dus ergens daar zit het probleem.
Er is inderdaad een aanpassing geweest en als men dan problemen ervaart, zal daarvan melding gemaakt moeten worden. Een melding kun je doen doormiddel van contact met de klantenservice.Ā De technische dienst kan dan vervolgens kijken wat de aanpassing zijn geweest en wat de oplossing is voor de problemen die jij sinds de update ervaart.Ā
DeĀ KPN community is namelijk vooral een plek waarbij klanten onderling met elkaar gesprek gaan en indien nodig moderators antwoord geven. Meldingen maken voor de technische dienst verloopt via de klantenservice.Ā