Skip to main content

Is ook zo bij ons in Bikbergen (Huizn/Naarden). Je ziet dit ook op de dekkingskaart. Maar waarom wordt daar niets aan gedaan?

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hoi @AntonBr, welkom op ons forum!
Helaas is het in sommige gebieden lastiger goede dekking te krijgen, we kunnen niet zomaar overal masten neerzetten, signaal komt ook niet overal doorheen en soms is dat een ongelukkige combinatie.

We zijn natuurlijk druk bezig dit overal zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen maar op de korte termijn heb ik daar helaas geen ander antwoord of oplossing voor.


De hele buurt heeft geen bereik, kan alleen opgelost worden met extra zendmast neem ik aan. Dit speelt al jaren, waarom doen de providers niets en wat is daaraan te doen?


Misschien dat het helpt als je een klacht bij je gemeente indient. Het kan best zijn dat de providers een mast willen plaatsen, maar dat een instantie of omgeving dit tegenhoudt. In de stad waar ik woon was er een woonwijk waar de dekking ook slecht was en toen hebben de buurtbewoners geklaagd bij de gemeente. Nu staat er een mast met de 3 providers in de woonwijk en is het probleem opgelost.