Skip to main content

Ik heb als KPN gebruiker in Hengevelde in de nieuwbouwwijk ook dezelfde hele slechte ervaring. Bijna alleen maar ‘e’ bereik en of soms 4G op hele lage snelheid. Verderop in Hengevelde is het bereik beter. 
Aangezien ik, en vele andere woningbouwers, binnenkort naar de nieuwbouwwijk gaan verhuizen of er al wonen is dit een probleem voor vele mensen (gezien het marktaandeel dat KPN normaal heeft. 
Kunnen jullie hier spoedig wat aan doen?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Goedemiddag @Peerik en welkom hier op ons forum!

Afgaande op de dekkingskaart dan is het inderdaad wel wat afhankelijk waar in Hengevelde je precies woont. Heb jij deze problemen met mobiel internet alleen buitenhuis of ook binnenshuis? 

We maken bewust onderscheid tussen bellen in en bellen buiten huis; als je binnen problemen ervaart met het bereik dan kunnen we daar vaak weinig aan doen. Daar is wel een oplossing voor en dat is 'bellen via wifi'. Als het inderdaad zo is dat vele anderen buitenhuis hetzelfde probleem ervaren dan kunnen we hier uiteraard kijken of dat kan worden opgelost.

Hoe meer meldingen er gemaakt worden, des te groter de kans dat er ook echt iets aan kan worden gedaan. In dat geval wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze collega's van de helpdesk. Je kunt ze bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Zij kunnen dan een ticket aanmaken voor de technische dienst die hier vervolgens dieper in zullen duiken.