Skip to main content

Heb onlangs de IPhone  11 van mijn zoon overgenomen. Deze had het toestel na frustratie over slecht bereik zowel op Internet dan telefonisch vorig jaar in de la gelegd en een ander toestel aangeschaft. Daar mijn IPhone 8 aan vervanging toe was wilde ik aan de slag met zijn toestel.

Helaas liep ik tegen dezelfde problemen aan. Toen ik ging zoeken kwam ik het topic tegen op dit forum. Eerst bij Applesupport een hardware test laten doen.  Een nieuwe simkaart aangevraagd. Simkaart ontgrendeld. Gecheckt op VoLte. Was ingeschakeld. KPN gebeld. Ik ga morgen het nummer bellen dat ik van een medewerkster doorkreeg. Maar ik begreep dat ik mijn vraag/probleem eerst moest delen op dit forum. Volgens mij heb ik nu alles geprobeerd wat binnen mijn invloedssfeer ligt. Ik hoop dat KPN aan de slag gaat met mijn probleem/ vraag.

@joozee Welkom op het forum. 

Er is voor deze situatie ondertussen een nieuwe werkwijze. Je hoeft je dus niet meer eerst op het forum te melden. 

Je kunt zelf bellen met 0800-0402 om de situatie te melden. Vanaf hier wordt het dan verder geregeld. 


Dank je hartelijk voor je antwoord Rutger!