Skip to main content

Inmiddels ben ik ruim 2 maanden verderop!

Ik heb gebeld, gechat en via X contact opgenomen.

Tot op heden geen enkele reactie van KPN en dagelijks periode zonder netwerk!

Hoe kun je nou zo met clienten omgaan, geen communicatie, geen oplossing niets.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Hoi @Dennis Stam, welkom op onze community. Inhoudelijk kan ik je er hier niet zo goed mee helpen maar dit moet natuurlijk gewoon opgelost worden.
Mijn telefonische collega's op 0800-0402 kunnen hiervoor een ticket aanmaken als dat nog niet gebeurd is. Zodra dat ticket er is wordt je verder ook op de hoogte gehouden.


Bedankt voor de reactie. 
het ticket is meer dan 2 maanden geleden aangemaakt en daarna is er geen actie (richting mij) ondernomen.

Hopelijk op de achtergrond wel maar feit is dat het probleem er nog steeds is en dat ik (gedeeltelijk) niet bereikbaar ben.

ik zou hopen op een proactieve benadering zeker als iets zolang duurt als dat het nu al duurt. 


Heb je al wel een sms bericht ontvangen hierover?


Hoi Thomas,

Ik heb ook geen SMS gekregen. 
De communicatie vanuit KPN is nul tenzij ik via x weer een bericht verstuur naar webcare.
Echter dan is ook de enige communicatie dat ze er mee bezig zijn.
Wat dat inhoud kan niemand mij vertellen / wanneer het opgelost is kan niemand mij vertellen of dat het überhaupt opgelost is kan niemand mij vertellen

 


In dat geval is het misschien toch de moeite waard om nog even te bellen om te controleren of er een ticket voor jou is. Als die er nog niet is kunnen mijn collega's die met je aanmaken.


Bedankt voor de tip. Ondanks het ticketnummer is er niets te vinden bij KPN. Nu weer een nieuwe ticket aangemaakt. 2 maanden gewacht, diverse mailen contact maar blijkbaar als er geen oplossing te vinden is dan is het makkelijkste om te doen alsof iets er niet is en de casus te sluiten.

dat terwijl KPN zou moeten kunnen monitoren wanneer een toestel wel / geen contact heeft met een netwerk.

althans met de internetmodems kan dat wel…

 

Nogmaals dank voor de tip om nog een keer te bellen, hopelijk pakken ze het nu wel op. De doorlooptijd is 14 dagen dus het zal nog wel even duren 


Reageer