Skip to main content


Een technische storing is helaas lastig op te lossen, het bieden voor een passende compensatie is wel te bieden voor een van de duurste providers.

 

Sinds meer dan een en maand heb ik binnen Nederland slecht bereik. Door een technische storing met iPhone 11 ben ik niet meer te bereiken. Ook internet viel herhaaldelijk weg. Ook zelf bellen is vaak een slechte kwaliteit. In het buitenland was het geheel niet mogelijk om te bellen of gebeld te worden. Ook was er geen internet (buiten wifi om). Ontzettend hinderlijk. Na contact met klantenservice is aangeven dat dit een bekend probleem is en op individuele basis moet worden opgelost. « De klanten die eind mei al last hadden van de storing, zijn inmiddels geholpen ».

Ik gebruik mijn telefoon ook voor werk. Het is zeer onwenselijk dat ik niet bereikbaar ben.

kortom: ik betaal nu een kostbaar abonnement voor een service die niet geleverd kan worden. Ik kan volgens KPN alleen gecompenseerd worden als

ik nog klant bij hun blijf. Dit zonder vooruitzicht wanneer het opgelost echt wordt.

 

Vraag: heeft iemand met dezelfde klachten al een vergoeding gehad op hun factuur? Helaas betaal ik nu voor een service die door technische problemen niet waargemaakt kan worden.

 

 

Heb je al een ticket aan laten maken voor dit probleem ?


Reageer