Skip to main content

Na vele telefoontjes met de KPN klantenservice en inmiddels een aantal maanden verder is er nog steeds geen oplossing.

Ik ben jaren klant bij KPN al minimaal 12 jaar zonder problemen. Sinds eens aantal maanden ben ik verhuist naar een gebied waar KPN goede dekking beloofd, echter heb ik hier zowel binnen als buiten slecht bereik. Meestal '’geen service'’’ en als ik dan iets ontvang is het bellen een ramp, laat staan gebruik maken van het internet.

Na een aantal telefoontjes met de klanten service heb ik mijn simkaart in een ander toestel geprobeerd, de instellingen op mijn iPhone veranderd dit alles zonder resultaat. De laatste keren in mijn telefoongesprek heb ik aangegeven dat ik mijn contract wil ontbinden omdat KPN hun diensten op mijn locatie niet kunnen leveren. Echter beweert KPN hier goede dekking.

Ik zou het abonnement af kunnen kopen, dit is in mijn geval nog 15 maanden. Over het mogelijk ontbinden van het contract zou contact met mij opgenomen worden. Dit is meerdere malen niet gebeurd.

Op het moment sta ik op het punt een aangetekende brief te versturen om te kijken of dit resultaat biedt.

Heeft iemand andere tips?

 

Met vriendelijke groet,

 

Niels

 

Hi @NielsGerr, welkom op het forum, hoewel de aanleiding minder leuk is :confused:

Jammer dat je problemen ervaart met het bereik op je nieuwe locatie, en dat we daar niet echt een oplossing voor lijken te hebben. Ik zal weinig kunnen veranderen aan de kwaliteit van je bereik, maar wil wel graag je dossier er bij pakken om te kijken hoe het zit met het ontbinden van het contract. Kun je daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Hallo Maja,

 

Inmiddels toegevoegd.

 

mvg Niels


Bedankt!

Ik zie dat het klantnummer dat je door hebt gegeven, op een ander adres geregistreerd staat, is dat nog je oude adres?

Wat ik ook zie staan, is dat er op 10 januari een mail naar je is verzonden met uitleg over bellen via wifi, heb je die mail in goede orde ontvangen? En lukt het om te bellen via de wifi?


Dat is inderdaad nog het oude adres.

Nee die is niet ontvangen.


Ok duidelijk, ik wil je wel aanraden om het adres aan te passen via je MijnKPN account, zodat er geen verdere verwarring kan ontstaan over welk adres we het nu hebben :slight_smile:

Ik zie dat er inmiddels contact met je op is genomen over het ontbinden van het contract en dat dit in gang wordt gezet, fijn dat het nu toch geregeld is, ook al duurde het even!

Aangezien dit nu goed opgepakt is, ga ik er van uit dat ik zelf niets meer voor je kan betekenen, mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!